احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۵۴۳۳
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد
علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد داریم که برخی شان مشکلاتی دارند که با پیگیری برطرف خواهد شد.

آل ابراهیم | شهرآرانیوز؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد داریم که برخی شان مشکلاتی دارند که با پیگیری برطرف خواهد شد، اظهار کرد: برخی خانواده‌ها به درآمد فرزندشان برای ادامه زندگی نیاز دارند؛ بنابراین با مدیریت علمی ریاست جمهور توافق شد که کار و تحصیل در کنار هم باشد و استارت آپ‌های دانش آموزی شکل بگیرد که برایشان درآمدزا باشد.

علی آقامحمدی در جلسه شورای هماهنگی محلات کم برخوردار مشهد که به بررسی مشکلات و نیاز‌های محلات کم برخوردار پرداخته شد، افزود: امیدواریم همان طور که می‌گویند تبریز شهری بدون متکدی است، در آینده نزدیک نیز گفته شود که مشهد شهری است که در آن نیازمند وجود ندارد. امکانات کشور به ما این اجازه را می‌دهد که مشکلات را حل کنیم، اما نیازمند نظم هستیم.

لزوم هماهنگی نهاد‌ها برای رفع ۷ نیاز اساسی جامعه

وی با بیان اینکه هماهنگی نهاد‌ها برای برطرف کردن نیاز‌های اساسی جامعه لازم است، بیان کرد: تغذیه و پوشاک، آموزش و تحصیلات، مسکن، اشتغال، بهداشت و سلامت، ورزش و تفریحات و در آخر علوم فرهنگی و مذهبی هفت مسئله‌ای است که باید آن‌ها را در محلاتی که کم برخوردارتر هستند، تحقق ببخشیم.

آقامحمدی با اشاره به اینکه طبق تفاهم نامه با بیمه سلامت، باید همه افراد در ۲۲۰۰ محله کم برخوردار سراسر کشور تا پایان خرداد بیمه شوند، اضافه کرد: مسئله دیگر درباره کسانی است که بیمه سلامت دارند، اما بعضی خدمات زیر پوشش بیمه نیست. برای تأمین نسخه بیماری‌های پرهزینه، هلال احمر و بیمه سلامت وارد کار شده اند.

علیرضا رمزی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی، نیز در این نشست بیان کرد: در محله شهرک شهیدرجایی ۱۰ هزارو ۵۱۲ بیمه شده زیرپوشش هشت پزشک خانواده هستند و در منطقه سیدی ۶ هزارو ۳۷۱ بیمه شده زیرپوشش چهار پزشک خانواده قرار دارند.

مشکلی برای اجرا نداریم

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، نیز در این نشست با اشاره به اینکه در استان مشکلی در حوزه اجرای طرح و برنامه‌ها نداریم، گفت: موضوع مهم، حمایت و هدایت‌های کلان است که از مسئولان کشوری توقع داریم. بقیه اقدامات را از لحاظ پیاده سازی و هماهنگ سازی دستگاه‌ها انجام می‌دهیم. امیدواریم کار سرعت، گستره و عمق بیشتری در همه بخش‌ها پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->